piątek, 18 marca 2016

Nocne mary

                    "Nocne mary kopary", tak mi się jakoś zrymowało...  Kolejne moje podejście do wyciągnięcia z sylwetki tego stalowego potwora tego, co od jakiegoś czasu mam ułożone w głowie, a co musi być wynikiem przecięcia się w jednym punkcie  linii pracy koparki, jej układu w przestrzeni, warunków atmosferycznych, podejść w terenie i tym podobnych, które muszą wystąpić w czasie, gdy jestem na miejscu z aparatem gotowy na zrobienie zdjęcia życia... Nie jestem na tyle władny by koparce cokolwiek kazać, więc pozostaje mi udawać się w okolice żerowania tego potwora przy każdej okazji, i obserwować, obliczać, planować, próbować. Nocne zdjęcia w tym przypadku to dobra okazja by zmusić aparat do pracy w warunkach, o jakich konstruktor tej skrzynki zapewne na poważnie nie myślał. Bardzo ostre światło z reflektorów oświetlających przedpole skutecznie utrudnia fotografowanie "on face", różne temperatury barwowe tych źródeł światła dokłada kamyczek do ogródka. Dobry model do potrenowania. 

Poprzednie obrazki z koparką są tu - kliknij i jeszcze tu - kliknj.
Technicznie - Sony Alfa 200 + Tamron 17-50 /2.8, statyw Slik 340DX
Kopalnia "Turów", Białopole, marzec 2016

1 komentarz:

  1. Dobre zdjęcie :) Dość blisko podszedłeś do tego potwora :) Lubię takie klimaty, często jak trafiam w telewizji na program o maszynach, to zatrzymuję się, żeby obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Dodając komentarz:
- jeśli masz stronę/bloga na innej platformie wybierz: "nazwa/adres URL'', gdzie w polu "nazwa" wpisujesz nazwę, w polu "URL" wklejasz adres strony/bloga. Jeśli nie posiadasz takowych - po prostu wpisz swój nick w polu "nazwa". Będzie miło zwracać się "po nazwie"
- jeśli wybierasz "Anonimowy" - na końcu komentarza wpisz swój nick.
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona. Dzięki za wpis.