czwartek, 20 listopada 2014

Do Czech na piwo

  Jeśli do Czech - to na piwo, jeśli na piwo - to do Czech...
  Tak się utarło i weszło do zestawu skojarzeń. I pewnie prędko się nie zmieni. Albo wcale się nie zmieni. Czechy i piwo to spleciona bardzo mocna ze sobą historia. Zaś czeskie knajpy w których owe piwo się pija, to odrębne instytucje światowe, zdaje się że niepowtarzalne. No to jedziemy. Rowerem.
Jakieś 5 kilometrów. W pięknych okolicznościach przyrody.






Szybko się robi ciemno. Taki urok jesieni.
Zdjęcia zrobiłem z "wolnej ręki", bez statywu, podrzuconą mi przez kumpla Minoltą SRT100x z obiektywem MD Rokkor 50/1.7 , na filmie Fomapan 400.  Minolta owa zdaje się nie doświetlać kadru z powodu jakiegoś błędu pomiaru światła. Ma prawo, jest młodsza ode mnie o dwa lata :)


10 komentarzy:

  1. Hahah rowerem na piwo! Ciiiicho bo wladza sie dowie i w balonik bedziesz dmuchal. Fajnie masz z ta bliskoscia do Czech i do Niemiec. We Wroclawiu pod nasypem kolejowym jest taka fajna knajpka (chyba jeszcze jest) gdzie sprzedaja ciekawe browarki z Czech. Tez swietna knajpka z klimatem. Ale pewnie nie takim jak u Ciebie tam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam jest odwrotnie jak u nas, tam na rowerzystę /o ile trzyma się toru jazdy i nie robi gwałtownych manewrów/ raczej uwagi się nie zwraca, u nas natomiast najchętniej poluje się na rowerzystów, bo to łatwy łup. Ja mam taką trasę powrotną, że kołem nie dotykam asfaltu, cała droga opłotkami. Bezpiecznie :)

      Usuń
  2. Co prawda to prawda - czeskie pivko jest OK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę słabe - jak na nasze wyobrażenia o piwie. Ale za to niemęczące.

      Usuń
  3. W naszym przedziale wiekowym to nie tylko my jesteśmy ślepi i głusi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko musi być na wierzchu i widoczne ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. Świetnie oddają klimat czeskich gospódek, na uboczu, gdzie pije się smaczne, tanie piwo wśród tytoniowego dymu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Czeska klisza pasuje pod czeski klimat. :)

      Usuń
  5. ...ja też obejrzałam z przyjemnością;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam "fazę" na otworka. Też tu conieco będzie :)

      Usuń

Dodając komentarz:
- jeśli masz stronę/bloga na innej platformie wybierz: "nazwa/adres URL'', gdzie w polu "nazwa" wpisujesz nazwę, w polu "URL" wklejasz adres strony/bloga. Jeśli nie posiadasz takowych - po prostu wpisz swój nick w polu "nazwa". Będzie miło zwracać się "po nazwie"
- jeśli wybierasz "Anonimowy" - na końcu komentarza wpisz swój nick.
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona. Dzięki za wpis.