Superia 200, MC Flektogon 20/2.8 |
Zestaw do długich ekspozycji na kliszy można zmontować już za kilkadziesiąt złotych...
Na zdjęciu - nieczynny przekaźnik na wzgórzu "Obserwator" w Bogatyni, film Fuji Superia 200.
Superia 200, MC Flektogon 20/2.8 |
Dodając komentarz:
- jeśli masz stronę/bloga na innej platformie wybierz: "nazwa/adres URL'', gdzie w polu "nazwa" wpisujesz nazwę, w polu "URL" wklejasz adres strony/bloga. Jeśli nie posiadasz takowych - po prostu wpisz swój nick w polu "nazwa". Będzie miło zwracać się "po nazwie"
- jeśli wybierasz "Anonimowy" - na końcu komentarza wpisz swój nick.
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona. Dzięki za wpis.
"dopóki ziemia kręci się"... to zdjęcie własnie to pokazuje, choć wydawać by się mogło, ze widać na nim tylko nadajnik.
OdpowiedzUsuńŻe kręci się wokół nadajnika. Cóż, coś w tym jest ;)
UsuńWszystko fajnie i pięknie, ale jedyną wadą nocnych kolorowych analogów jest nierównomierna światłoczułość poszczególnych warstw barwników w emulsji i wychodzą różne zafarby . Lepiej BW :-) zresztą nie przepadam za kolorem w analogu taki zemnie dziwak, ale zdjęcie spoko :-)
OdpowiedzUsuńTo prawda, każda z warstw ma swoją czułość i opóźnienie. Ale to wynika z niedoświetlenia w nocy, warto też wypróbować inne filmy. U mnie na noc najlepiej sprawdza się Superia400, Superia 200 jest właśnie zielonkawa.
UsuńBW w nocy też ma moc, ale wydaje mi się, że trzeba go dłużej naświetlać...
Są tabelki z korekcjami ekspozycji dla długich czasów do filmów BW. Jak masz świeży dobry film np tri-x to niema problemu poprawnie naświetlić w nocy.
UsuńNaświetlałem niedawno równolegle Superię400 i trix400, w nocy. Jak wywołam filmy, to zobaczę jaka jest różnica.
Usuń